Thursday 19 March 2015

Magnifibers: brush-on false lashes!

Не бях и чувала за Magnifibers преди да получа опаковката в Latest in Beauty The Glamour Edit, но това не попречи много бързо да се сработя с продукта. Той идва от Острова и са начинът да имате дълги мигли и без изкуствени мигли :)


Малко по-подробно - какво е Magnifibers? Това са фибри, които се поставят между два пласта спирала, за да получите обем и дължина без да изглежда изкуствено. Пробвала съм спирали с "вградени" във формулата фибри и не бях особен впечатлена, но вариантът да нанесете отделно колкото поискате ми се струва далеч по-ефективен.


Как се ползват? Нанасяте един пласт спирала, веднага нанасяте Magnifibers (те са в опаковка с четка като на спирала) и нанасяте още един пласт спирала с лека ръка, за да запечатате ефекта. Самите фибрички полепват супер лесно, така че не се тревожете от разхвърчаването им. Трябва да наблегна на нанасянето с лека ръка на спиралата след фибрите, защото иначе може да стане прекалено натрупване и не изглежда приятно. Иначе не слепват и не тежат - не се усеща изобщо, че имате нещо допълнително.


Ефектът е доста приятен - нещо като ефектът само от спирала, но увеличен без слепването от нанасянето на няколко пласта, плюс малко "рошав" вид. На мен лично ми харесва и за всеки ден. Далече е от обещанието на опаковката за 5мм дължина отгоре, но кой ти гледа вече обещанията...



Вечер се свалят лесно заедно със спиралата (зависи от спиралата, разбира се). Общо взето лесно за ползване трикче за по-дълги мигли, което бих препоръчала на всеки. На нашия пазар не знам дали има подобни (Catrice имат такъв продукт, но не съм обръщала внимание дали е внесен), не се предлагат в lookfantastic за 16.99 паунда. Солена цена, която едва ли ще дам отделно, но бих пробвала и друг тип brush-on фибри, със сигурност!

Ето и снимки как стоят:

Вляво е само спирала, вдясно е с Magnifibers

Magnifibers и на двете очи

No comments:

Post a Comment

Thank you for your comment!