Two Scrubs - Elea & Himalaya

Напоследък търся по-леки ексфолианти за лице и даже май съм на крачка от ензимните... Но това е друга тема. Днешната са два много леки и приятни продукта, с които си почиствам лицето ежедневно :)


Гел-ексфолиантът за мазна кожа на Elea има полу-течна консистенция и е с мнооого фини частички - почти не се усещат върху лицето. Разпенва се леко и се отмива малко трудно, но почиства доста добре. Ухае подобно на цялата серия (и ме връща в тийн годините ми, когато я ползвах). Определено е приятно освежаващ за кожата, без да я изсушава прекомерно.

Почистващият ексфолиант на Himalaya пък е желеобразен и малко по-груб, но пак бих го сложила в графата нежен. Той се пени и ексфолира доста по-осезаемо, и се отмива по-лесно. Но пък ми изсушава кожата и ако не побързам с крема след баня, опъването е доста неприятно. Все пак, него използвам по-често засега. Ухае много приятно, на нещо "козметично" (като от салон за красота).

И двата продукта са доста бюджетни - около 5-6лв за 150мл, и съдържат естествени съставки. Ще се радвам, ако ми препоръчате някой друг нежен ексфолиант за всекидневна употреба!

11 comments:

  1. Продуктите на Хималая всеееки божи ден ги заглеждам в магазинчето и никога не посягам към тях.. не, защото не искам да ги пробвам, просто са толкова много и разнообразни, че не знам какво да си избера. Тази маска изглежда много симпатично, ама трябва да приключа с моят Garnier-Pure 3 in 1 Wash-Scrub-Mask, заради който ти й пиша. Аз му ползвам 2рата опаковка и е много икономичен. Харесвам го, защото му ползвам и трите действия, практичен ми е. Като се ексфолирам и реша, че имам свободно време, оставям намазаното върху лицето си и то става като маска :) Има много приятен ментов аромат, който действа и на кожата много освежаващо. Частичките в него не са груби, но не са и най-фините, който съм срещала. Но ако имаш суха кожа, мисля че ще ти дойде в повече всекидневната му употреба. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ползвала съм 3-в-1, но нещата на Garnier от серията Pure ми идват много изсушаващи и търся по-щадящи :) Май оранжевият гел ми понася по-добре, но останалите просто не бих ги взела вече... А иначе това гелче на Хималая е добро попадение за всеки тип кожа, според мен. И е може би сред по-добрите продукти на марката :)

      Delete
    2. Значи ще се пробва :)

      Delete
  2. Имам travel size на гела на Елеа и съм възхитена.Ползвам го сутрин и изобщо не ми опъва кожата,прави я изключително мека и гладка.Със смесена кожа съм.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Аз намирам само голямата опаковка... Но така или иначе може да си пресипе, де :) Нищо, че съм маниак на тема малки тубички :D

      Delete
    2. Ами провери в малките парфюмерийки,аз си я взех от Елитис,ако има в твоя град - провери и там :) 50 мл и е адски икономична,вече я ползвам около 3 месеца и не съм й минала средата :0

      Delete
    3. Определено не ползваме еднакво количество - на мен една тубичка като тази от какъвто и да било вксфолиант ми стига за месец и половина-два макс :D А иначе и аз я взех от Елитис, нямаше малка. Предполагам, свършва бързо и затова не съм нацелила кога я има заредена...

      Delete
  3. Маската от серията за мазна кожа на Алверде е много мек ексфолиант с едва доловими частици и е подходяща за ежедневна употреба. Не изсушава, защото съдържа растителни масла. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. За тази серия бях изключила изобщо, мерси, че напомни! :)

      Delete
  4. И на мен на Хималая ми изсушава кожата доста, но след това слагам кремче и е ок засега.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Много рядко се среща нещо с измивна основа, което да не изсушава, за съжаление...

      Delete

Thanks for your lovely comment!

 

Follow me with Bloglovin'

Instagram @maquilab