The Accessory Post

Аксесоари... Откъде да започна с тях! Знам, че през годините съм купувала неща, на които съм се клела във вярност и съм носила точно 2 пъти. Знам и че няма да спра да го правя, просто е в женската ми същност. Обичам джунджуриии и това е. Точка! Ето и част от нещата, които някой ден искам да видя в колекцията си :)


И няколко БГ предложения: колие-чантичка от Papieta, и чанта-плик и брошка-марка Karuzza от Open Art 7


Снимки: Pinterest.

Следват последните ми придобивки :) Този комплект обечки струваше 99 стотинки (You can't just walk out of Terranova empty-handed), и определено обира точките за сладурия!


Няма как да не сте чували за Buy In Coins - друго място, на което всеки джунджурия-lover е в свои води :) Освен тези "пътешественически" бижута, се сдобих и с чорапогащника с котки, който обиколи Facebook ^^


А ето и нещото, което провокира този пост - подарък от най-прекрасното ми чудовище за рождения ден :) Това е цяло сърчице живот от негова любима игра - Zelda.


Споделете кои са вашите любими аксесоари!

23 comments:

  1. Искам ветрилото .. ВЕДНАГА хаха :D Всички са страхотнии :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Все ми се смеят, че съм била като лелка с ветрилата - и много се радвам, че някой разбира тази ми страст по тях :D

      Delete
  2. А аз чорапогащникаааа <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Чорапогащничето е супер сладко - даже ме е яд, че не поръчахме още. Нагоре е доста тънко, та не знам дали няма да му се разкаже играта лесно..

      Delete
  3. Аз като страстен любител на обиците няма как да не отбележа че Pusheen-ите са супер сладурски <3, както и всички други джунджурии :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pusheen e адски сладурска колекция, и честно казано ми се ще да имаше начин да се поръча и оттук без ужасен шипинг... Ама не мога да намеря такава опция :(

      Delete
  4. Красотички ;) Заплювам си мега нереалното колие, ако мога невъздътжано от гледката му да се изразя. Дълги години признавах обеците само за аксесоар.. Затрупах се... Минах на гривни и сега съм обсебена от колиета ;))
    Точно от Теранова в шести клас още не мога да забравя си купих комплект от обеци, от който само един чифт червени целувки ме интересуваше и някъде ги загубих... Не се зная дали не са вкъщи. Живеят си в спомените и желанията ми да ги открия ;)) даваш ми идея да си намеря нови в Интернет ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Порово в Buy In Coins - според мен там има най-голям шанс да намериш нещо евтинко и готино :) И аз много мразя да си губя обеците, особено само едната :D

      Delete
  5. Гривната с книгите е много оригинална. Бих си я носила с кеф, да е ясно, че съм книжен плъх.:)
    Илияна

    ReplyDelete
    Replies
    1. Точно! Някой хора парадират с ланци, други с перли - ние с книги :D

      Delete
  6. Ооо толкова да ми хареса това колие с планетите! Адски уникално! От папиета и аз отдавна мечтая за една чантичка и случайно (или не) преди всеки празник напомням на моето чудовище, ама нъцки (засега) :D Обожавам и аз аксесоарите, ама признавам напоследък повече си правя, отколкото да купувам. Най-новата ми страст :)
    Хайде, пожелавам ти да си имаш всичките красоти в най-скоро време :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Мерси ^^ Много се радвам на ръчно правени бижута и ще се радвам да споделиш твоите!

      Delete
  7. Първата огърлица е невероятно красива <3 и аз мечтая за такава отдавна, по Коледа се сдобих с подобна като подарък от Etsy, пратиха я от Тексас, ръчно направена с галактика, за каквато мечтаех, моята обаче изглежда така https://img0.etsystatic.com/010/1/7826034/il_570xN.449935394_ou6b.jpg но тези пак са с планети и галактики, не изглеждат така на живо разбира се(тази на първата снимка също няма да изглежда така), фотошопа си е казал думата, но въпреки това са много красиви и правят впечатление, а и са ръчно направени ! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ооо, много е яка галактиката! :) Сърчицето ми е направено със същата машина, предполагам, и не изглежда различно от сайта - зависи от ритейлъра дали ще покаже реална снимка или не. Но практически може да се предположи как ще изглежда, ако имаш идея какви обкови ползва, независимо от изображението...

      Delete
  8. Тук има неща на Pusheen(не знам дали в buyincoins има..) и шипингът не е безбожен... https://www.etsy.com/search?q=pusheen&ship_to=BG :) Аз съм поръчвала, шипват до България :)

    ReplyDelete
  9. Също може да поръчаш да ти направят български автори същите Pusheen обици и ще са евтини без шипинг... Например да поръчаш в https://www.facebook.com/curlyhandmade те правят същия тип обеци, или https://www.facebook.com/Biliana.Jewellery , сигурно има и други, но в момента не се сещам :) Извинявай, че така спамя, хаха

    ReplyDelete
    Replies
    1. Страшно готини местенца - мерси, че сподели! Веднага си харесах едни телевизори! :D В Етси нещо не мога да си харесам (кейсовете са сладки, но нямам айфон), иначе там наистина си е рай :)

      Delete
  10. Ех, мойта слабост! :) Аз освен , че обожавам да нося обици и колиета (по-малко гривни и пръстени) ги и изработвам. Ето ме тук: https://www.etsy.com/shop/Alinaandт
    А иначе един от най-най-любимите ми аксесоари са ето тези ръце от един скулптор, направих ги на дълго колие: https://www.etsy.com/listing/105043754/bronze-sculpture-2-long-small-bronze?ref=shop_home_active_2

    ReplyDelete
    Replies
    1. Определено ръцете са много интересени! Само че линкът към твоя профил нещо не работи, може ли да го напишеш пак?

      Delete
    2. упс, накрая има едно кирилско Т, затова не е станало, ето пак: https://www.etsy.com/shop/AlinaandT :)

      Delete
    3. Изобщо не съм забелязала... Отивам да разглеждам! :)

      Delete
  11. Котешките неща (особено черния комплект) и колието с планетите са велики!! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Черните котета са дело на негово величие Лагерфелд - едва ли цените им са в тази галактика... Но да се надяваме китайчетата да ги репликират скоро :D

      Delete

Thanks for letting me know what you think!

 

Follow me with GFC

Follow me on Google+