Spring Inspiration

Здравейте, момичета!


Обещах, че ще направя един пост с вашите любими пролетни вдъхновения - ето ги и тях, следпразнично и с много настроение! Честно казано, пролетта и лятото са "моята" част от годината и ме вдъхновяват най-много, затова и с много удоволствие подбрах няколко визии, базирани на вашите коментари в giveaway-я с Avon :)


На първо място е ментовото - и в дрехите, и в грима. Супер як нюанс - леко студен, но пък много свеж. Пастелите си намират много сериозно място в колекциите всяка пролет; това понякога малко ме изнервя дори, но определено са най-подходящи за сега :)


Следват цветята, разбира се! Флоралните мотиви са ми любимци - рокли, ризки, поли... Ненадминато момичешки тренд :)


В грима най-често посочвахте ярки устни и пастели за очите (комбинирани с нюд червило). Определено цикламеното и оранжевото са ми лични фаворити за устните :)


Ретро намекът определено се усеща през пролетта :) Още май е рано за пантофки, но както се случва по принцип - за нула време ще стане време!

Ако имате още идеи - с радост ще допълвам! Споделяйте любимите си трендове за една по-цветна пролет :)

Снимки: Pinterest

2 comments:

  1. Обожавам този ментов цвят! <3 Само тръпна в очакване на по-топлите дни.. ^_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ох, дано се постопли наистина, че вече ми омръзна от дъжд :(

      Delete

Thanks for your lovely comment!

 

Follow me with Bloglovin'

Instagram @maquilab