A Quick Post: Bourjois Delices de Soleil Shower Oil

Лятото като че ли е само спомен вече, нали... Понеже няма да дойде пак скоро (колкото и да ми се иска), търся всякакви начини да си спомня за него :) Ароматът винаги е бил най-лесният начин за пътешестване във времето и пространството, така че заложих на душ-гел - Bourjois Delices de Soleil.

Всъщност, този продукт се води Shower Oil, или олио за душ, но в него няма нищо "олиевидно" или мазно. Просто си е обикновен душ-гел, ако питате мен - изглежда, точи се и се пени като такъв, а след него не остава повече хидратация от обикновено (но и не изсушава изобщо). А ароматът... Ах, този аромат! На ванилия, екзотични цветя, манго. Ухае наистина топло и слънчево, определено ми харесва сутрин да се будя с него :)

Винаги съм харесвала душ-геловете на Bourjois, и този не прави изключение - препоръчвам!

------------------------------
Summer is so far away, I don't want even to thinnk about it... But at least there are a few things on the drugstores' shelves that can bring a little bit of its freshness home, like Bourjois Delices de Soleil Shower Oil :)

I don't know why it's dubbed "shower oil" as it's a regular shower gel - no greasy feeling afterwards, lots of foam...What is so different about it is the scent. THE most gorgeous summery and sunny scent out there, imho :) Vanilla, tropical flowers and mango! I love it!

I've always been a fan of Bourjois shower gels and this makes no exception - totally recommended!


3 comments:

  1. Чуден аромат има <3

    ReplyDelete
  2. Ах, обожавам го и аз <3

    ReplyDelete
  3. Ако имате други предложения от този тип аромати - споделете :) На вълна екзотика съм (освен Коледа, де :D)

    ReplyDelete

Thanks for letting me know what you think!

 

Follow me with GFC

Follow me on Google+