S-HE Stylezone Magic Colours Lipstick

В това мразовито снежно утро, започвам с признание - обичам червени червила! А това, за което ще ви разкажа днес, е едно от най-класическите, които съм срещала :)


След като отбелязах страхотния скок в опаковките на DM-ската марка S-HE Stylezone, почти  забравих за тях. Вкъщи имам една острилка и един лак, и нищо повече. И затова бях мнооого изненадана от това червило - Magic Colours Lipstick, номер 137. То е много меко, но в същото време не прекалено, наслоява се чудесно (не мислете в посока супер пигментирано, по-скоро плътността се контролира от броя минавания по устните), запазва устните меки за доста дълго време, а като издръжливост ми е бетон - нанасям го сутринта и после чак към 4-5 часа! Финишът е полу-матов, а нюансът е направо уникален. Преобладават керемидено и ръждиво - по-скоро клони към "убитите" червени, но все пак със солидна доза яркост. Според мен, би отивало на доста типове тен :)


Цените на S-HE са близки до тези на Essence, така че това си е едно чудесно бюджетно решение :) Опаковката е супер сладурска и много здрава - общо взето, не намирам минус на това червило!


* Продуктът ми е изпратен за проба от PR.
---------------------------------

If you live in Europe you are probably familiar with DM Drogeriemarkt - it's a chain of stores dedicated to the home&beauty, and they have a selection of very interesting brands. S-HE Stylezone is one of them :)

The lisptick you see is Magic Colours, shade 137. Its quality is more than nice for the slim price (a few euros) - with average pigmentation (you can easily build the intensity, if you wish), soft and creamy texture, semi-matte finish, and great staying power. I usually put it on in the morning and only touch it up once, about 4PM. Nice, right :)

The shade is also very interesting - a deep red, which has something rusty in it. Love it! It should suit most skintones, as well.

If you can find a DM next to you, check the S-HE counter, they offer many great shade options :)

*The product was sent for consideration by PR.


7 comments:

  1. Много приятен цвят.На теб много ти отиват червени червила :)) Аз трудно се възприемам и само по поводи :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Благодаря ти! За мен червеното и другите по-"откачени" и не-ежедневни цветове са начин да си вдигна настроението - кога с лак, кога с червило... И затова гледам да ги нося по-често :)

      Delete
  2. О, цвета много ми харесва и на мен!

    ReplyDelete
  3. Много хубаво червило и самата публикация, Ели (много качествено ревю)!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Благодаря ти много <3

      Delete
  4. Винаги съм подминава;а щанда на S.HE в дрогериите, не знам защо. Харесвами обаче това, което казваш, че наситеността на цвета се контролира в зависимост от броя нанасяния и че се напластява добре. Ще се пробва, а и предвид цената...

    ReplyDelete
    Replies
    1. И аз не се спирах много- много - но след това червило не го подминавам. И лаковете им са много добри и са със супер цветове :)

      Delete

Thanks for letting me know what you think!

 

Follow me with GFC

Follow me on Google+