Matrix Heat Resist Shampoo & Iron Tamer

Здравейте! Днес ще ви разкажа за Matrix Heat Resist - серия за коса, която защитава от топлинни увреждания при температури до 232 градуса :)

Принципно, не оформям косата си по никакъв начин, но поне през ден ми се налага да се суша със сешоар преди работа - особено сега с по-студеното време. Така че не ми е непознато пресушаването от това действие. В последния месец използвам редовно шампоана от серията, а от време на време и лосиона за изправяне с преса Iron Tamer, вместо балсам (въпреки, че не е направен за това). И двата продукта ухаят страхотно; шампоанът е с плътна кремообразна текстура и се пени добре, а лосионът за изправяне пък е с флуидна текстура.

Това, което харесах много в серията Heat Resist, е че намалява времето за сушене наполовина (а при моята дължина това е доста яко), и прави косата мека и сравнително обемна. Казвам това с едно "но", обаче - сам по себе си шампоанът измива достатъчно добре (не съдържа силикони) и прави сушенето по-бързо, но не може да отмие съвсем остатъците от лосиона. Защото Iron Tamer съдържа силикони и се натрупва - това си личи най-вече по четката ми. Така че него ползвам само когато наистина бързам много - освен че ускорява още съхненето, улеснява и разресването.

Ако изправяте косата си или я третирате, мисля че Heat Resist ще ви помогне в голяма степен да го правите по-бързо и следователно по-"безболезнено" за косъма :) Но си имайте едно наум за натрупването и използвайте дълбоко почистващи шампоани от време на време - особено, ако слагате и стилизанти. Според мен, най-добрият вариант е серията да се използва само, когато ще се срещате с по-агресивни инструменти като преси, маши и сУшУари с цел оформяне!

Продуктите от серията можете да откриете във фризьорските салони. За повече информация: Matrix Bulgaria във FB.

* Продуктите са ми изпратени за проба от PR.



5 comments:

  1. Ели, може ли да препоръчаш някой дълбоко почистващ шампоан, от който си доволна?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Schauma - серията за грижа без утежняване (бяла, със сини капачки). Много хубаво измива още от първия път :) Дано ти хареса - той е и доста бюджетно решение, според мен поне си заслужава да се пробва!

      Delete
  2. Аз пробвах продуктите от мострите в бюти кутията, харесаха ми, но най-вече исках да си взема друг продукт от серията - Blowout Тamer се казва. Но го няма в енцо както бях останала с впечатление, а не ми се иска да го взимам от фр. салон, защото там цените са много надути. Ще се огледам дали няма да го видя още някъде он-лайн..

    ReplyDelete
    Replies
    1. В Златна рибка има продукти на Матрикс, но тези не ги видях, като рових... Може да им пуснеш едно запитване дали ще ги зареждат :)

      Delete
    2. Мерси, не знаех че и там ги има, но за съжаление не всички. Ще питам евентуално!:)

      Delete

Thanks for letting me know what you think!

 

Follow me with GFC

Follow me on Google+